Інформатика 5 клас


Інформатика - підручник для 5 класу авт. Ривкінд
Пройти тест


Увага!

Для дистанційного навчання необхідно зайти в ТИМС 



Завдання виконувати в зошиті. Фото виконаної роботи та файли

 виконаних практичних завдань надіслати на електронну адресу 

 klyshkynvk9@gmail.com до наступного уроку.




Година коду (цикли) Увійти

5.5 Циклічні процеси

Завдання 12 с. 217. Перейти до завдання

Завдання 13 с. 217Перейти до завдання
.  


Урок 26







Урок 16






Урок 12





Урок 10






Урок 7 





Урок 6



31 січня  Пройти тест


10 січня

Урок 30 Команди та виконавці

Працюємо з комп'ютером (с.38)




1 червня




25 травня


Алгоритми та програми



18 травня


Практична робота 6


Виконати завданя на с. 206





11 травня

Складання та виконання проектів із


 циклами. 






18 травня


Практична робота 6

Складання та виконання проектів із


 циклами. 

Практична робота № 6. Складання і виконання проектів із циклами. с.206

1. Відкрийте середовище Scratch 2.

2. Відкрийте файл тло 6_1 для Сцени.

3. Розмістіть на Сцені виконавця Рибка.

4. Складіть проект, у якому виконавець переміщується в горизонтальному напрямку до натиснення клавіші 1.

5. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем практична 6_1.

6. Відкрийте файл тло 6_2 для Сцени.

7. Розмістіть біля протилежних меж Сцени по одному виконавцю.

8. Складіть проект, у якому виконавці рухаються назустріч один одному до натиснення клавіші Пропуск.

9. Збережіть проект у вашій папці у файлі з іменем практична 6_2.

10. Закрийте вікно середовища Scratch 2.

Посилання на файли заготовки - https://drive.google.com/drive/folder...








4 травня

Цикли з передумовою




Для учнів які не приєдналися до уроку


27 квітня


Складання та виконання проектів з використанням циклів з лічильником






20 квітня 

Алгоритми з повтореннями




13 квітня


Використання різних образів виконавця і


 різних виконавців у проектах Scratch

  • Передивитись презентацію.
  • Проаналізувати с. 177-186 підручника.
  • Пройти тест.
  • Працюємо з комп'ютером  с. 182-184.  Збережений файл надіслати на адресу fizklyshki@gmail.com до наступного уроку






6 квітня

Складання та виконання лінійних

 алгоритмів

30 березня

Способи опису алгоритму. Лінійні алгоритми





 



23 березня

Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. Програма. Середовище опису й виконання алгоритмів




16 лютого

 Пройти тест Створення таблиць 

2 лютого

Додавання, редагування та форматування 

таблиць




  • Передивитись презентацію.
  • Проаналізувати с. 138-144 підручника.
  • Виконати завдання с. 144.  Збережений файл надіслати на адресу fizklyshki@gmail.com до наступного уроку










17 листопада 

Об’єкти та їхні властивості. Дії над об’єктами. Основні об'єкти текстового документа. Програмне забезпечення для опрацювання текстів
  • Передивитись презентацію.
  • Проаналізувати с. 95-106 підручника.
  • Пройти тест.

10 листопада



Пошук інформації в Інтернеті. 

Критичне оцінювання інформації, отриманої з Інтернету


  • Передивитись презентацію.
  • Проаналізувати с. 69 -76 підручника.
  • Пройти тест.

 






 


3 листопада

Комп’ютерні мережі. Локальна мережа.

 Використання мережевих папок.


  • Передивитись презентацію.
  • Проаналізувати с. 62-69 підручника.
  • Пройти тест.




27 жовтня 2021 р.







23 квітня
Алгоритми з розгалуженнями
Щоб перейти до уроку тисніть ТУТ
19 лютого

Використання різних образів виконавця і різних виконавців у проектах Scratch.

Опрацюйте матеріал уроку. Виконайте завдання

Перейти до матеріалів уроку

12 лютого


Складання та виконання лінійних алгоритмів. Практична робота 4

Опрацюйте матеріал уроку. 





22 січня
Способи опису алгоритму. Лінійні алгоритми

  • Переглянте відео.
  • Прочитайте п.4.2 підручника с.169-171.
  • Пройти тест





15 січня

Виконавці алгоритмів та їхні системи команд. Програма. Середовище опису й виконання алгоритмів

  • Переглянте відео.
  • Прочитайте п.4.1 підручника.
  • Дати відповіді на питання 1-5 с.167 підручника(письмово).
  • Пройти тест.




  1. Правила поведінки у класі. ВИКОНАТИ
  2. Пристрої для роботи з даними. ВИКОНАТИ
  3. Інформаційні процеси.  ВИКОНАТИ
  4. Пристрої комп'ютера. ВИКОНАТИ
  5. Знайди пари пристроїв. ВИКОНАТИ
  6. Дії та інформаційні процеси. ВИКОНАТИ
  7. Знайдіть назви пристроїв. ВИКОНАТИ
  8. Види комп'ютерів. ВИКОНАТИ
  9. Складові комп'ютера. ВИКОНАТИ 
  10. Файлова система ВИКОНАТИ
  11. Дії з папками ВИКОНАТИ
  12. Діїї з об'єктами файлової системи ВИКОНАТИ
  13. Браузери. ВИКОНАТИ
  14. Елементи вікна браузера Google Grom. ВИКОНАТИ
  15. Переміщення файлу в мережі ВИКОНАТИ
  16. Безпечна поведінка в Інтернеті ВИКОНАТИ
  17. Виділення об'єктів текстового документа. ВИКОНАТИ
  18. Складаємо алгоритм. ВИКОНАТИ

Опрацювання текстових даних

Урок 14. Форматування тексту
Урок №15.Введення та редагування символів і абзаців. Додатки 
Урок 16 Додавання зображень із файлу та їх форматування. Додаток
Урок 17. Практична робота 5.  Додаток

Алгоритми та програми

Студія коду. Вхід
Година коду від Майнкрафт. Вхід
Година коду від компанії Disney. Вхід
Урок 17. Алгоритми та їх виконавці
Урок 19. Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч.
Завантажити текст практичного завдання у форматі docx.
Виконання завдання.

4.5. Алгоритми з розгалуженням

Задача 1.

Задача 2.

Немає коментарів:

Дописати коментар