«Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» ПІДРУЧНИК ДЛЯ 2 КЛАСУ. 2019
Програмування
Електронний підручник
Година коду УВІЙТИ
Розмальовки
Урок 4
Вправа "Види інформації по способу подання"
7 березня
Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів
- Прочитати с. 63-64 підручника.
- Передивитися презентацію.
- Виконайте завдання с. 65.
7 лютого
Добір кольорової гами малюнка
Прочитати с.50-5117 січня
Відкриття та збереження малюнків
20 грудня
Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування
6 грудня
Об’єкти робочого стола комп’ютера- Передивитися презентацію.
- Виконати завдання.
18 жовтня
Комп’ютерна техніка, як засіб здійснення дій з інформацією
30 травня
Навчальний проект
- Передивитися презентацію.
- Виконати завдання.
Передивитися презентацію.
Підручник с. 86-87.
Виконайте завдання.
.
.
23 травня
Алгоритми для малювання фігур
Передивитися презентацію.
Підручник с. 84-85.
Виконайте завдання.
16 травня
Складання власних графічних алгоритмів
Передивитися презентацію.
Виконайте завдання.
9 травня
Графічний редактор середовища Скретч
2 травня
Приєднатися до уроку
25 квітня
Середовище програмування Скретч
Прочитати с. 73-75 підручника.
Передивитися презентацію.
Виконайте завдання с.75.
Виконай вправу
18 квітня
Правила складання алгоритмів
Прочитати с. 70-71 підручника.
Передивитися презентацію.
Виконайте завдання с.71.
11 квітня
Алгоритми в нашому житті
Прочитати с. 66-67 підручника.
Передивитися презентацію.
Виконайте завдання с. 68.
4 квітня
Поняття алгоритму. Виконавці алгоритмів
Прочитати с. 63-64 підручника.
Передивитися презентацію.
Виконайте завдання с. 65.
28 березня
Команди і виконавці команд
Виконайте завдання с. 65.
Прочитати с. 60-61 підручника.
Передивитися презентацію.
Виконайте завдання с. 62.
7 лютого
Добір кольорової гами малюнка
Прочитати с. 51 підручника.
Передивитися презентацію.
Розв'язати кросворд. Відгадати загадки.
13 грудня
15 листопада
Комп’ютерна програма. Меню комп’ютерної програми
Прочитати с. 34-35 підручника.
Передивитися презентацію.
8 листопада
Об’єкти робочого стола комп’ютера
Прочитати с. 32-33 підручника.
Передивитися презентацію.
1 листопада
Робочий стіл комп'ютера
Пристрої комп'ютера
1 червня
25 травня
Коті починає малювати
27 квітня
13 квітня
Середовище програмування Скретч
Перейдіть за посиланням до уроку. Натисніть ТУТ
Визначте кольори
9 лютого
Інструменти для малювання фігур
1. Переглянь матеріал до уроку та виконай завдання.
19 січня
Графічний редактор. Інструменти графічного редактора та їх налаштування- Переглянте презентацію до с.40-41 підручника.
- Виконай вправу.
- Переглянте презентацію до с.40-41 підручника.
- Виконай вправу.
12 січня 2021 р.
Тема уроку: Графічні зображення
1. Переглянте презентацію до с.38-39 підручника).
2. Дайте відповіді на питання.(с.39 підручника).
Комп’ютерна програма. Меню комп’ютерної програми
Переглянте відео та презентацію
Для виконання завдань необхідно втановити Скретч (можлива люба версія)
Посилання для скачування
4 травня
Графічний редактор середовища Скретч. Створення малюнків за готовими алгоритмами
2. Ознаймтеся з матеріалом на с.76-78 підручника.
3. Дати відповіді на питання с. 78.
2. Ознаймтеся з матеріалом на с.76-78 підручника.
3. Дати відповіді на питання с. 78.
27 квітня
Середовище програмування Скретч
2. Ознаймтеся з матеріалом на с.73-74 підручника.
3. Виконуємо практичне завдання с.75.
13 квітня
Правила складання алгоритмів
2. Ознаймтеся з матеріалом.
3. Дайте відповіді на завдання в зошит.
Фото виконаної роботи надіслати на електронну адресу fizklyshki@gmail.com
Урок 12. Початкові уявлення про Інтернет. Поняття браузера
Урок 13. Правила безпечної роботи в Інтернеті
Вивчити правила безпечної поведінки в Інтернеті тобі
допоможе гра “Дикий Інтернет-ліс”

Сайт для дітей ПУСТУНЧИК
Немає коментарів:
Дописати коментар